Den vanskelige samtalen - Din gave til den ansatte

Ledere kan ha ulik terskel for når de synes en samtale blir vanskelig. Det finnes heller ikke en oppskrift for hvordan slike samtaler bør gjennomføres. Fellesnevneren er imidlertid at de fleste skyver på disse samtalene og/eller unnlater å gjennomføre de. Dette kurset gir deg konkrete tips og verktøy som vil styrke din evne til å håndtere den vanskelige samtalen på en trygg og profesjonell måte.

Gjennom deltakelse i dette kurset vil du legge grunnlaget for forbedret kommunikasjon og et mer harmonisk arbeidsmiljø ved å lære disse verdifulle ferdighetene.

Kurset Den vanskelige samtalen - Din gave til den ansatte tilbys som:

  • Fysisk kurs 2 timer i ulike byer
  • Digitalt kurs 1,5 timer

 

Priser:

  • Fysisk kurs 2 timer
    • Ordinær pris kr. 2.900
    • Aider regnskaps-/lønnskunde kr. 2.500
  • Digitlalt kurs 1,5 timer
    • Ordinær pris kr. 1.990
    • Aider regnskaps-/lønnskunde kr. 1.700

Fant ingen aktiviteter

Kontakt

Kontakt meg gjerne!

Send meg en henvendelse via kontaktskjemaet nedenfor så hjelper jeg deg så raskt jeg kan.

Hilsen Renate (Kursadministrator)

{{ forms.contact.errors.get('name') }}
{{ forms.contact.errors.get('email') }}
{{ forms.contact.errors.get('message') }}
{{ forms.contact.errors.get('recaptcha_token') }}

Hva du lærer

  • Hva er en vanskelig samtale.
  • Hvordan du kan lykkes i din neste samtale.
  • Hvordan du kan føle på mindre ubehag når du skal møte disse samtalene.
  • Hvordan snu den vanskelige samtalen om til å bli en gave til dine ansatte.

 

Fordeler med kurset

  • Kurset vil gi deltakerne selvtillit til å håndtere utfordrende samtaler på en konstruktiv måte.

 

Målgruppe

Dette kurset passer for: 

  • Ledere og mellomledere.
  • HR-personell og personalsjefer.
  • Teamledere og prosjektledere.
  • Arbeidsmiljøutvalg og verneombud.
  • Alle som ønsker å forbedre kommunikasjonen.

 

Forkunnskaper

Ingen forkunnskaper kreves til dette kurset. 

 

Kursinnhold

  • Introduksjon til den vanskelige samtalen.
  • Forberedelse og planlegging.
  • Hvorfor det kan være en gave til dine a.nsatte.
  • Kommunikasjonsferdigheter.
  • Hvordan man lykkes.
  • Etter samtalen: Oppfølging og dokumentasjon.